Event
Futurum Food Fest znovu potvrdil, že kvalitní jídlo má stále sílu přitáhnout návštěvníky všech generací. Letošní ročník jsme jako vždy postavili na poctivém gastronomickém řemesle a doplnili ho hudebním vystoupením, které podtrhlo festivalovou atmosféru. Zázemí obchodního centra se tak opět proměnilo ve skutečný street food trh – místo, kde se potkávaly chutě, lidé i příběhy.
Vizuální identita Food Festu i letos držela jednotnou linku, která pomáhá budovat dlouhodobou zapamatovatelnost. Pro letošní ročník jsme sáhli po červené barvě. Navázali jsme na historickou vizuální identitu festivalu a zároveň osvěžila celkový dojem. Grafické prvky vycházely z letošní nabídky a atmosféry – mezi hlavní motivy patřila stylizovaná ilustrace ramen polévky, jako reference na oblíbený podnik Ramen Brno. Celkový vizuál tak podpořil svěží charakter akce a zůstal věrný značce Futura Brno.